torsdag den 2. februar 2012

To-go kopper + Facebook.....

10 stk til 30 kr i Brugsen
I dag fandt jeg disse to-go kopper i Brugsen. Synes det er lidt nemmere med pap-krus når man skal have kaffe med. Dem kan man smide ud, frem for at have den tomme og beskidte to-go kop i tasken. Så skal jeg heller ikke vaske den op :-)
Noget helt andet....



I går kom bloggen på Facebook. I kan følge siden ved trykke her. På Facebook-siden vil der være opdateringer, når der kommer nye indlæg.  Jeg vil også lave andre opdateringer m.m, som ikke er at finde på bloggen. Håber I vil følge med derinde.
Rigtig god dag til jer alle !

6 kommentarer:

  1. Hvor er de kopper seje. Tak for tippet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, Mette! Jeg synes også de er super fede. Sådan lidt retro-hyggeligt med Cirkel damen :-)

      Slet
  2. Hej Joy,
    fine kopper, men synes de er lidt dyre - ved du hvor man købe nogle billigere?

    Jeg var iøvrigt så usandsynlig heldig at finde denne maskine på storskrald i sidste uge:
    http://www.kelkoo.dk/p-kaffemaskiner-og-espressomaskiner-147101/saeco-talea-ring-19606855
    Efter en grunding afkalkning fungerede den upåklageligt igen. Har ikke så stor erfaring med kaffe, har du evt en anbefaling, jeg kan godt lide en kaffe der smager af noget :)
    Mvh Lasse

    SvarSlet
  3. Hej Lasse.
    Tak for din kommentar...
    Cirkel kopperne er lidt dyre, hvis du skal bruge et dagligt. Jeg var for nyeligt ude i Metro og der har de nogle billige to-go kopper. Det kræver dog at du har et Metro kort eller kan låne et.
    Hvis du drikker meget kaffe, kan du jo også investere i et godt termokrus f.eks. et fra Bodum som sidste år vandt bedst i test.
    http://www.bodum.com/dk/da/shop/detail/K11067-913/?showsize=false&navid=61
    Ellers er kan du købe pap-krus på Coffeetime.dk meeeen med porto er de næsten lige så dyre som Cirkel kopperne.

    Det er da vildt at du fandt den kaffemaskine i storskrald...gid det var mig!
    Jeg kan rigtig godt lide den franske espresso fra http://www.kaffe-the.dk/. Den er kraftig men har en blid eftersmag af karamel. Hvis du skal have en lidt fyldigere smag, er den italienske espresso et godt bud....
    Jeg er dog ikke professionel barista, det er bare min personlige mening. Håber mit svar er til hjælp :-)

    SvarSlet
  4. Hejsa - er det SuperBrugsen, du fandt dem i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var så. Du kan stadig få dem der men i en lidt mindre udgave end ovenstående :)

      Slet