onsdag den 1. februar 2012

Den "glemte" nytårsmenu....

SÅ fandt jeg billederne fra nytårsaften. De har været fanget inde i mit kamera, men nu fandt jeg dem endelig frem.
Vi fik helt fantastisk mad, som jeg desværre ikke kan tage (hele) æren for.
Det var nogen af vores venner som havde lavet forretterne og hovedretten. Vi havde dessert med som var Manhatten style Cheesecake, dog med hindbærculis ovenpå frem for jordbær. Billede og opskrift ses her.  Jeg glemte desværre at tage billeder af den på selve dagen.
Jeg lader billederne tale for sig selv.....

Forret nr. 1 (Kammusling)

Forret nr. 2 (Havtaskekæber)

Forret nr. 3 (Tunbøf)

Hovedretten (oksesteg m. svampesauce og kartofler a la pommes anna)

Orv, jeg bliver sulten nu igen......

2 kommentarer:

  1. Wauv - hvor ser det bare lækkert ud. Jeg sad i flyet og fik total dårlig flymad. Ville da meget hellere have været til nytårsfest hos dig ;-)

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå. Det var virkelig også godt. Mmm, men måske jeg gerne ville bytte menuen med din tur til Thailand :-)

    SvarSlet