onsdag den 19. marts 2014

Kaffekapsler fra Real Coffee





For et par uger siden, fik jeg et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til. Jeg blev spurgt om jeg ville teste kaffekapsler fra Real Coffee. Tilbuddet kom på et meget belejligt tidspunkt, da min datter ikke sov særlig meget om natten. Min Nespresso maskine kom på overarbejde, jeg fik et ekstra skud energi og lækker kaffe.

Om Real Coffee
Jeg har tidligere anmeldt kaffekapsler (se her og her). Jeg undrede mig over, at prisen på uoriginale kaffekapsler, er den samme som de originale fra Nespresso.
Jeg blev dengang gjort opmærksom på Real Coffees kapsler til Nespresso maskinen er billigere end dem jeg havde testet. Jeg fik ikke kigget nærmere på deres hjemmeside, indtil jeg for nylig blev kontaktet.
Real Coffees hjemmeside er flot og overskuelig. Der er god support på mail og dine mails bliver besvaret indenfor få timer.
Der er en fyldig beskrivelse af hver kaffekapsel, så jeg kunne nemt spore mig ind på, hvilken variant jeg er til. Jeg valgte prøvepakken, så jeg kunne smage på alle fire varianter.

Min pakke
Jeg kunne hente min pakke to dage efter bestilling og så kom jeg ellers i gang med prøvesmagningen.
Som alle de uoriginale kapsler, så er gennemløbstiden længere og det er sværere for maskinen at perforere disse kapsler. Dette skyldes at kapslen er lavet af polyethylen, som har en mindre indvirkning på miljøet end aluminium som kapslerne fra Nespresso er lavet af. 
Maskinen tager ikke skade og det har ikke nogen negativ indvirkning på smagen.
På inderside af emballagen kan du se en oversigt over de forskellige kapsler samt deres styrke. Rigtig godt, da jeg ofte har svært ved at huske, hvad der er i de forskellige kapsler.
Jeg synes, at disse kaffekapsler, er mindst lige så gode som de originale fra Nespresso.
Nespresso har et større udvalg, men kvalitet af kaffen er lige så god. Jeg har ihvertfald svært ved at smage forskel.
Jeg er HELT VILD med Espresso Verona (lilla kapsel). Den er virkelig lækker med toner af karamel og chokolade. Den er perfekt til cafe latte, som jeg oftest laver herhjemme. Den minder meget om den lilla fra Nespresso (Apreggio), som jeg er også er glad for.

Alt i alt
Jeg synes der er kælet for kvaliteten og emballage.
Prisen er den billigste jeg indtil videre har set og det er med fri fragt uanset hvor mange pakker du bestiller. Din er rabat er selvfølgelig større, jo flere pakker du bestiller. Prisen fra 19 - 24 kr pr. pakke med 10 kapsler.
Du kan sparer helt op til 10 kr pr. pakke i forhold til Nespresso, hvis du bestiller en af de store "Bland selv" pakker.
Ved enkelte pakker sparer du 5 kr i forhold til Nespresso.
Alt dette er et kæmpe plus, da jeg har forsøgt at bestille enkelte pakker ved Nespresso, men det kan ikke lade sig gøre og fragten er 50 kr.
Hos Real Coffee savnede jeg et større udvalg af kapsler, men de fortæller at der er flere på vej bl.a. en stærkere espresso og en med økologisk kaffe.
Jeg savnede også inspiration under fanebladet "Lækre kaffeopskrifter" er der kun en enkelt og her kunne det være fint med mere inspiration til kunderne.
Alt er i alt er jeg godt rigtig godt tilfreds og kan varmt anbefale Real Coffee. De får et stort tak herfra for at hjælpe mig igennem de søvnløse nætter.

Sponsoreret: Jeg har fået tilsendt produkterne uden beregning.

1 kommentar:

  1. Mit navn er Eva Hovmand Skjøtt, jeg har været gift i over 6 år, og det var forfærdeligt, fordi min mand virkelig snydt på mig og ledte efter en skilsmisse, vi brød sammen for et år siden og vi kom tilbage efter så mange behageligheder for dejlig kærlighed gaver. Jeg elsker min mand så meget, at der ikke er nogen time på dagen, hvor jeg ikke tænker på ham, han er en verden for mig, jeg værdsætter ham på samme måde. være så jeg ikke kan gøre noget for at skade ham eller få ham til at føle sig trist. Jeg stødte på en blog-blog Et vidnesbyrd kaldet "Osawe jennifer" på Internettet, hvordan han gendannede den store nedtrængte storpræstinde i medgiftens tempel, hendes eks-mand derhjemme efter 3 dage med kærlighedsformularer. Jeg har læst så mange forskellige postkommentarer om forundrede store kræfter har hjulpet mennesker over hele verden, uanset afstanden, de har bragt ex-kærlighed og hjulpet med at løse skilsmissen, og separate beretninger kom ud af kærlighed og skabte mennesker glade i forholdet. Jeg skal være 100% sikker, så jeg prøvede og sendte en kontaktmeddelelse til doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og han svarede straks, og jeg fortalte ham min historie, og han gav mig kun 2 dage til at fortolke natten den hun var tilbage og bad om tilgivelse, hvor vidunderligt og pålideligt hans arbejde var. Hvis nogen har lignende problemer, bedes du kontakte ham på hans e-mail.

    SvarSlet