søndag den 24. februar 2013

Nyt på bloggen


Under denne header finder du fanerne "Opskrifter og" Test af produkter"
Her på det sidste har jeg leget lidt med udseendet på bloggen. Baggrunden er anderledes, billederne i mine indlæg er blevet store og ny header er kommet til.
Så har jeg også lavet et opskrifts index, da nogle af jer har ledt gennem diverse måneder for at finde bestemte opskrifter. Nu skulle det være lidt nemmere :)
Den sidste ændring er, at jeg har samlet alle mine anmeldelser og test af diverse produkter i en fane, så kan I danne jer et overblik over hvad jeg har anmeldt.
Du kan finde opskriftsindexet og anmeldelserne på bjælken under min header.

Håber dette gør min blog mere overskuelig for jer læsere. Hvis I har nogle forslag til forbedringer, så sig endelig til. 

Hvad synes I om det indtil videre??

Husk I kan som altid følge min blog via Facebook her og Bloglovin her



Ingen kommentarer:

Send en kommentar