lørdag den 19. januar 2013

Nyt cover + nyt produkt til test



Sørme om jeg ikke vandt endnu en gaveaway! Denne gang hos Malsen i hendes store julekalender konkurrence. Det er et cover til en Iphone 4 fra Dedicated.
Dog har jeg stadig har en Iphone 3G, så det passer desværre ikke, men det kunne være min kære Iphone skal have en upgrade :)

Så dumpede der også dette fixe værktøj ind af døren, som Made4men (som også har produkter til kvinder) har været så søde og sende til mig. 'Le Edge' hedder den og det et meget populært produkt i England. Le Edge skulle exfoliere huden og dermed efterlade huden silkeblød.  Jeg er stor fan af bodyscrubs til ansigt og krop, så det bliver spændende om denne kan erstatte disse produkter.
Jeg vender tilbage med en anmeldelse.
I dag har jeg været så heldig at få fri fra arbejde (tak søde kollegaer), så jeg har hygget med kæresten over en god gang brunch, været nede i byen og kigge på lidt. I aften står den også på ren afslapning med en god film. Stille og rolig skøn lørdag. Håber også I hygger jer derude. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar