fredag den 25. maj 2012

Mango smoothie m. banan og jordbær

Perfekt her i sommervarmen!




Arhh, i denne varme lever jeg nærmest af flydende kost. Det er svært at tage sig sammen til at lave noget "rigtig" mad. Så det bliver til masser af iskaffe, smoothies og is :)
Jeg fandt denne opskrift på mango smoothie hos Cookiecrumble og det er min nye yndlings variant.
Mangoen er super moden for tiden, så den er ekstra sød. Den er også at finde i de fleste supermarkeder.
Så skynd jer og lav den og NYD den med god samvittighed. Der ikke er tilsat andet end frugt og yoghurt. Den nemme opskrift kommer her:

 Mango smoothie m. banan og jordbær (2 glas)
1 mango
1 banan
5-6 jordbær
1 dl yoghurt naturel
5 isterninger

Skræl, pil og skær frugterne i småstykker. Smid dem i blenderen sammen med yoghurten og blend til den er jævn. Tilsæt tilsidst isterninger (vær sikker på at din blender har isknuser funktion) og kør et par gange.
Så er der smoothie! Nå, gårdhaven kalder på mig....jeg må hellere komme ud igen.
Rigtig god weekend til jer :)


Husk at deltage i konkurrencen om en Razorpit. Deltag i konkurrencen her!

1 kommentar:

  1. Det lyder virkelig lækkert. Mange smager jo bare så rigtig godt :)

    SvarSlet