torsdag den 24. maj 2012

En læsehest


Det kommer lidt i perioder, men generelt læser jeg rigtig meget.
Det var så fedt da jeg blev færdiguddannet og kunne læse SKØNLITTERATUR i stedet for at læse fagbøger fra studiet....yay!
Jeg prøver at læse forskellige genre, men jeg ender som regel over i noget socialrealisme eller krimier.
Jeg bruger siden "Din bog-min bog" som jeg har blogget om her, til at holde styr på hvad jeg gerne vil læse, til at få inspiration samt overblik over hvad jeg HAR læst.

Jeg er lige blevet færdig med "Du forsvinder" af Christian Jungersen. Det var virkelig god.
Den var ikke hæsblæsende spændende som hans forrige bog "Undtagelsen" (min yndlings bog!) men temaet har jeg tænkt meget over bagefter og diskuteret med veninder.

Nu er jeg gået i gang med "Hotel Rudolph" som jeg længe har luret på.
Det er en thriller om en kvinde der flygter fra sin voldelige eksmand og gemmer sig på Hotel Rudolph under falsk navn. Noget tyder dog på, at eks-manden er lige i hælene af hende.....Uhhh spændende.

Sidste uges Femina tillæg var Mad&bolig...
 Ellers læser jeg gerne mode- og madblade....Især lækkert når man får 2 for 1's pris :)


"Verdens bedste kur" af Christian Bitz og Arne Astrup
Jeg har også noget for kogebøger.
Jeg har lige købt "Verdens bedste kur", men jeg er desværre lidt skuffet.
Jeg troede, det var en kogebog med masser af lækre, sunde opskrifter. Det er dog nærmere en koncept bog, hvor Christian Bitz og Arne Astrup forklarer principperne bag "Verdens bedste Kur" og så er kun 40 % af bogen egentlige opskrifter.
Jeg kunne selvfølgelig også have kigget lidt mere i den inden jeg bestilte den hjem...(ahem).

Nå det var lidt om mine læsevaner...jeg vil hoppe ud i solen igen og læse videre :))
God dag til jer! 

Husk at deltage i konkurrencen hvor du kan vinde en Razorpit. Deltag her !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar