onsdag den 18. april 2012

Månedens køb....

GOrun fra Skechers
Okay okay okay, jeg overlevede marts måned uden de store tøjkøb og nu skal det fejres :) Jeg har købt disse lækre løbesko fra Skechers.
Jeg synes godt det kan forsvares, fordi det er sko som jeg vil bruge på arbejde. Så er det jo nærmest noget jeg SKAL have, right?! 

Skoen er Skechers svar på Nike free-skoen. Jeg er helt vild med farven og med en vægt på 136 g så er de ultra behagelige og have på. Et lille men er, at jeg fik ondt i ryggen første gang jeg havde dem på. Der er lidt rul i skoen og man lander på svangen og ikke hælen. Det krævede lidt tilvending og indtil videre går jeg rundt i dem herhjemme et par timer om dagen, inden de kommer med på arbejde.

Nogen af jer læsere der har erfaring med denne sko? 



6 kommentarer:

  1. Ej hvor er de flotte!
    Jeg har selv ønsket mig et par, men da jeg prøvede dem, så de bare så klodsede ud! Så det blev desværre ved tanken.. Øv.

    Fik du købt dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej I.P...velkommen på bloggen :)
      Ja, jeg købte dem. Var lidt i tvivl om jeg skulle aflevere dem tilbage eftersom jeg fik ondt i ryggen når jeg gik i dem :-/ Nu har jeg gået dem til og har ikke længere problemer med dem. Super behagelige og jeg er vild med farven :)

      Slet
    2. Tak skal du have :)

      Hvor lækkert!
      Ja, kroppen skal lige vænne sig til det. Jeg har også skoindlæg, der gav mig smerte i ryggen, indtil jeg lige vænnede mig til dem.

      De ser slet ikke klodsede ud?

      Men mine ben er også ret tynde forneden, og min skostr. er ikke just i den lave ende! Bad combi!

      Slet
    3. Nej de ser ikke klodset ud. Jeg var også i et par Nike free 3.0 men de ser nemlig lidt store ud ved snuden.
      De var også super behagelige men jeg valgte dem her fordi de er lettere og så ser de mindre ud på min fod.

      Slet
  2. Hvor ser de bare vildt behagelige ud.

    http://ditteshoppingestrup.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de virkelig også:)
      Man skal bare lige over de første par dage, hvor man har ondt i ryggen, som efter en god omgang fitness.

      Slet