onsdag den 14. marts 2012

Dagens kop (mandag d. 12 marts)

Cafe latte (dobbeltshot) med sirup 50 kr
I mandags nød jeg en skøn cafe latte ved Papirfabrikken i Silkeborg på Cafe Ewald.
Hver eneste gang jeg er hjemme i Silkeborg, prøver jeg komme forbi Ewald og få kaffe. Det er lækker kaffe fra The Coffee Collective og de bruger tid på at gøre hver kop til en oplevelse. Jeg er også vild med de fine kopper.
Det er ikke på Ewald jeg ville vælge at drikke min daglige kop kaffe, da prisen for kaffen er i den høje ende. Det er kun når jeg skal være lidt ekstra god ved mig selv :)
Det er dog også en stor cafe latte, så jeg synes pengene er ok givet ud.
Omgivelserne på Cafe Ewald er virkelig smukke, så med hele oplevelsen i mente, så synes jeg godt det kan forsvares:)

Forresten, så tager Joy of coffee tager på studietur til Kbh de næste par dage, for at udforske det Københavnske kaffe/cafeliv. Sig endelig til hvis I har nogle anbefalinger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar