torsdag den 5. januar 2012

Ny Street coffee i Aarhus!


Jeg har lagt mærke til at der er ved at blive åbnet en Street Coffee i Vestergade nr. 52 (Aarhus C).
Jeg har været stor fan af deres gode kaffe og virkelig billige priser i deres mobile kaffebar. Den lille røde scooter er ofte at finde omkring Bispetorv, hvor man kan få en stor latte til 28 kr!!
Langt fra Åboulevard-priser....
Udover den røde scooter, så har de også en cafe i Brammersgade 15 (Aarhus C) hvor jeg i går forsøgte at komme ind, men uden held. Der var prop-fyldt! Så det er tiltrængt med endnu en kaffebar....
Indtil videre står der intet om hvornår vi kan forvente at den åbner, så jeg holder godt øje med stedet :-)

Åhhhh god weekend til jer. Jeg skal arbejde 36 timer denne weekend, så jeg får desværre ikke så meget tid til at blogge. Hvad står jeres weekend på??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar