søndag den 29. januar 2012

Dejlig søndag!

Jeg elsker bare søndage. Det er dagen hvor jeg får samlet op på ugen, får lavet en masse praktisk og samtidig forbereder mig på den kommende uge.
I går holdte jeg en lille fødselsdags-fest for nogle veninder. Det var en super hyggelig aften med god mad og genopfriskning af gamle minder. Jeg var også så heldig at få to Function Contrast krus fra Royal Copenhagen. Jeg er helt vild med det enkle design og de mange forskellige farver. Jeg synes det er bedre med lidt forskellige farver end at de er ens.



Er de ikke flotte??
I dag er dagen (indtil videre) blevet brugt konstruktivt med oprydning, gåtur, kagebagning og tøjvask. Jeg har også deltaget i en rigtig lækker konkurrence hos Sisse Lykke. Læs mere og deltag selv her. Håber jeg vinder!!
Jeg har bagt Citronmåne, som vi skal hygge os med til håndbold kampen. Det er en helt fantastisk opskrift, som jeg har fundet hos en af mine ynglings blogs "Mad med hjertet".
Line, (som står bag bloggen), har nogle utrolig lækre kageopskrifter og de er som regel ikke alt for svære at lave.
Der kommer et mere detaljeret indlæg om Citronmånen inden længe.
Nå det var lidt om i dag....Håber I andre har haft en god dag og er klar til at heppe på Danmark :)


1 kommentar: