onsdag den 25. januar 2012

Besøg hos Kähler Spisesalon


Jeg besøgte for noget tid siden Kählers Spisesalon  og det var en blandet fornøjelse.
God, professionel betjening. Virkelig styr på tingene og mininal ventetid. Dog sad vi enormt tæt og det er ikke lige min stil. Man sidder ved sådan nogle lange borde og vi blev "presset" ind mellem to selskaber og det er ikke for mig.  Det er alt for tæt når man skal vende verdens situationen med en god veninde. Så det ødelagde meget af oplevelsen for mig.

"Kahler fad" hedder denne anretning med mange lækkerier....

Ellers er der ikke noget negativt at sige om stedet. Flot rustik indretning med fine Kähler-ting. Den hyggelige atmosfære skyldes ikke mindst bioethanol pejsen midt i lokalet. Jeg fik et "Kahler fad" som er en anretning med mange forskellige smagsoplevelser. Det smagte rigtig godt og der var rigeligt af det hele. Jeg fik også en Choko latte til "dessert" som jeg desværre nåede at drikke inden jeg fik billeder af den....((D'OH!))....rookie blogger mistake :)

I får også lige et billede af menukortet....

Efter et besøg i Kähler spisesalon får man lyst til at gå et par meter længere op af vejen og besøge Kähler forretningen og købe lidt keramik. Det er svært at stå for alle de fine fristelser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar