søndag den 25. december 2011

Joy of coffee aka. Gertrud Sand

Det er godt nok længe siden at jeg har været SÅ glad for mine julegaver som i år. Jeg synes virkelig mine kære har gjort et stort stykke arbejde for at finde på noget godt til mig.
Jeg har fået mange fine gaver som alle kan bruges og intet skal byttes.
Jeg blev dog virkelig overrasket, da kæresten gav mig en Kenwood køkkenmaskine!

Det er denne fine Kmx model jeg har fået...
Den har længe stået højt på min ønskeseddel men det er nu så stor en ting at jeg ikke troede jeg ville få den i julegave. Utroligt at man kan blive så glad for noget køkkenudstyr,  men det er jeg virkelig. Den kan både hakke, snitte, røre, piske osv :-) (Min reaktion var præcis som Gertruds, da hun får sin foodprocesser i det sidste afsnit af "The Julekalender")
Det er allerede blevet afprøvet i dag og jeg er virkelig glad for den.
Så fik jeg også nogle fine termokrus fra Royal Copenhagen, så at kaffen kan holde sig varm. De er så fede og pynter med de forskellige farver.

Vi fik en i grøn og gul




Det var et lille udpluk af gavehøsten anno 2011. Håber I andre også havde en rigtig dejlig juleaften!

2 kommentarer:

  1. De kan være noget så skønne de kære mænd! :) Jeg fik også selv en køkkenmaskine af min i julegave :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg læste godt at du også var heldig at få en. Vi er nogle heldige piger :-)

    SvarSlet