mandag den 5. december 2011

Fanchise fanatic...

Der er utrolig mange gode kaffe steder rundt omkring i byen men jeg må tilstå at jeg elsker franchise steder, så som Baresso. Jeg synes det er rart at jeg ved hvad jeg får og smagen er ens lige meget hvor i landet/verdenen man får kaffen.

Baresso
Der er bare et eller andet over de velkendte og hyggelige omgivelser som drager mig. Behagelig musik og gratis Wii-fi. Dog er jeg altid ved at falde om på grund af de skyhøje priser, men ender altid med at overgive mig.

Wayne's Coffee, Sveriges svar på Baresso

Starbucks - min første franchise kærlighed
 Jeg har lovet mig selv at jeg skal være bedre til og prøve noget nyt. Nogen der kan anbefale en god kop kaffe??

3 kommentarer:

  1. Kender godt det der med det velkendte især når man er ude at rejse, men det er også rart at prøve noget nyt. Masser af gode steder i Kbh næste gang du kommer fra Jylland!

    SvarSlet
  2. Hej Prinsesse Suh

    Ja, ser frem til næste gang jeg skal til Kbh. Der er helt sikkert en masse gode steder jeg skal prøve :-)
    Mvh Joyofcoffee

    SvarSlet