onsdag den 14. december 2011

Cafebesøg på "Kejserriget"

Ved Vesterbrotorv overfor posthuset...
Jeg var forleden forbi og prøve den forholdsvis nye cafe Kejserriget ved Vesterbrotorv. I august i år åbnede cafe Kejserriget med nye ejer og fine tilbud. 
Det er virkelig hyggeligt dernede og dejligt med en cafe lige i mit nabolag :-)
Synes det er fedt at prøve de der små steder væk fra Åboulevarden. Ofte synes servicen at være bedre, da tjenerne har mere tid til den enkelte fordi de ikke har så travlt som nede ved Åen.
Coffee-love...
Det var også en rigtig hyggelig formiddag på Kongeriget. Dog fortrød jeg at jeg havde spist morgenmad da de tilbyder en lækker morgenmad til kun 40 kr. Den må jeg have tilgode.
Jeg fik en rigtig god cafe latte. Dejlig stærk! De tilbyder også gratis wi-fii og det kunne ses da der var flere studerende derinde med deres laptop.

God størrelse til en rimelig pris (36kr)

Morgenmadsbuffeén...
De har nogle fine menu-kort som er skrevet ind i en eventyr-bog...jeg har desværre ikke et godt billede af det, men det er super fint og anderledes. Udover morgenmaden så kører Kejserriget også nogle gode tilbud som f.eks om fredagen hvor de giver maden hvis du køber en øl! Sååå tror da nok jeg skal derned på fredag :-) Nu må vi se om tilbuddet er så godt som det lyder....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar