onsdag den 15. august 2012

Siden sidst...

Hej alle sammen!

Så er jeg tilbage efter en lille sommerferie. Den er dog ikke helt slut endnu, da jeg skal til Thailand om en måneds tid. Bliver såååå skønt.
Så hvad har jeg lavet den sidste tid?? Et hurtigt overblik....

"Kun" 625 sider tilbage....måske jeg skulle opgive det?
Prøvet at kæmpe mig igennem Jordens Søjler....det er ikke lykkedes endnu. Nogen der har DVD'en??

Desværre fået beskeden om, at min frisør og jeg ikke er gået videre i denne konkurrence. Vi kom dog så langt som til semifinalen....

 Stået fadder for en utrolig dejlig dreng, som dog var lidt mere interesseret i gruset end i fotografen...

Kerneboller uden mel og kanelsnegle med hj.lavet vanilje/kokoscreme....
Bagt lidt lækkert. Opskrifterne følger....

Jeg har været i Hamborg. Fik selvfølgelig kaffe på Balzac. På Schlachterbörse fik jeg det bedste stykke kød, jeg nogensinde har fået!!

Jeg var også i tivoli i Hamborg. Alle forlystelserne er lidt sjovere, når man har fået et par drinks :))

 Lavede en uheldig parkering dagen efter :-/ Ej, det var heldigvis ikke mig denne gang....

Jeg har drømt mig tilbage til Tenerife, hvor vi var på ferie sidste år. Har glædet mig utrolig meget til Thailand....bliv nu september!!


Jeg er stadig i gang med at teste hårolie. Læs mere om min udfordring her. Jeg er lige blevet færdig med at teste Moroccanoil samt Orofluido hårolie...anmeldelse kommer snarest.

 Fået to nye kaffebryggere fra Bodum som skal testes.....sweet!

Så har jeg fået job som frivillig mentor på Social & Sundhedsskolen. Glæder mig til at starte....

Sidst men ikke mindst, så har jeg set hele 1. sæson af 'How I met your mother' og hele sæson 3 af 'Lost'. Grotesk siger du.......ja, jeg er enig.  


Så jeg har ikke kedet mig, hvis nogle skulle være i tvivl. Rigtig god dag til jer. Nu vil jeg ud og nyde det gode vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar