tirsdag den 6. marts 2012

Dagens kop....

Inspireret af diverse modeblogs, vil jeg her præsentere "dagens" kop kaffe...

Stor cappuccino til 46 kr
Her fik jeg kaffe hos Sigfreds og det var som altid hyggeligt og man får rigtig god service. Sigfreds er flere gange blevet kåret som bedste kaffe i Aarhus. Kaffen er rigtig god og den bliver serveret flot dekoreret. Jeg synes, det er super hyggeligt på Sigfreds, især den under boghandlen. Det er et fint koncept, at man bare kan tage en bog fra reolen og læse løs:)  I går fik jeg en cappuccino og en bolle med ost.

Når dette er sagt, så synes jeg, at de høje priser er et stort minus.
Det er derfor, at jeg ikke kommer der så tit. Jeg kom af med 83 kr for en stor cappuccino og en bolle med ost(uden smør, da det ville koste ekstra). Det synes jeg er lige i overkanten. Det er ifølge min standard simpelthen for dyrt.
Så det bliver ikke til mere end et månedligt besøg for mit vedkommende.

Hvor har I drukket jeres kaffe i dag...ude eller hjemme?? :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar