søndag den 26. februar 2012

Sikke en uge....

og hvor jeg er lykkelig, træt og fattig :-)
Det har været en uge propfyldt med dejlige oplevelser. Jeg føler næsten ikke jeg har haft tid til at fordøje det hele. Min fødselsdag, London, nieces fødselsdag med hele familien lørdag og barnedåb i dag. Jeg har stadig ikke fået pakket ud. 
Dog har det alt sammen været utrolig gode oplevelser som jeg kan leve højt på længe. Jeg laver et længere indlæg snarest. 
Jeg har så mange ting jeg skal vise/fortælle jer. Alt hvad jeg har købt, det Olympiske stadion som vi (helt tilfældigt!) boede lige ved siden af, Europas største shopping center og måske verdens bedste kaffebar!? 
Men indtil videre, får I et billede af et "barn" i en slik butik( bogstaveligt talt).....


Godnat alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at du deler billeder, især af det nyindkøbte tøj ;0) Og pøj-pøj med hverdagen!vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ved at tage billeder af det hele, så der går ikke længe:) Det er nu ikke fordi det er så meget jeg har købt...det har bare været nogle gode kup :)

      Slet