søndag den 1. januar 2012

Godt nytår!

Jeg har nu aldrig haft et specielt forhold til nytårsaften. Faktisk så har jeg arbejdet hvert nytår fra år 2003 - 2008 på forskellige diskoteker og barer. Efter jeg blev færdiguddannet har jeg dog kvittet arbejdet bag baren og prøver at fejre nytårsaften sammen med mine kære. Det nød jeg i allerhøjeste grad i går, hvor jeg havde en festlig aften i selskab med kæresten og gode venner.
Min krop betaler dog prisen i dag...ååhhh.

2011 har været en dejligt år, som har stået meget i hverdagens tegn. Jeg har samme arbejde, samme kæreste, bor samme sted og kører rundt på samme cykel. Jeg elsker hverdagen, så jeg har ikke noget imod de samme "gamle" rutiner og vaner. Jeg nyder at der ikke behøver at ske noget nyt hele tiden og jeg har i stedet prøvet at blive bedre til det, der fylder i mit liv. Blive en bedre kæreste, dygtigere til mit arbejde, træne mere osv. Det har været skønt med et år uden de helt store forandringer men med mange små succes-oplevelser.

Jeg ser frem til hvad år 2012 har at byde på af oplevelser og udfordringer.
Jeg er rigtig glad for at jeg endelig startede denne blog efter at have læst med fra "sidelinien" i lang tid. Håber at I fortsat vil læse med i 2012 og jeg lover at komme med mange flere kaffe-oplevelser og meget andet godt. Rigtig god aften derude! :-)



 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar