mandag den 14. november 2011

Mocca City

I dag var jeg på cafe besøg på Mocca City i Gl. Munkegade.  Det er virkelig en hyggelig lille cafe.
Hvis jeg nu skulle være noget andet end sygeplejerske og fik 2-3 millioner, så skulle jeg åbne en cafe. Og det skulle være præcis sådan en som Mocca City.

(Dette billede er lånt fra Moccacity.dk)
                                                      
Det store udvalg af te, chokolade, marmelade, kaffe, bøger osv.....


 



   

Det var dagens kaffe + cookie.....
                          

Uhhh den pimpede version af min manuelle espresso kande....den vil jeg ha'!!



Flere økologiske lækkerier....

Cafeen er ikke ret stor og der er altid tid til god betjening. Lige når du kommer ind, bliver du mødt af en fantastisk duft af kager. Alle kager er hjemmebagte og de reklamerer med at have verdens bedste hindbærsnitter...hmm, de skal da helt sikkert prøves.
Jeg kan godt lide den kombination af eget bageri og lækker kaffe OG butik. De har et stort udvalg af kaffe, te, chokolade, kaffekander og gejl (læs: mange andre ting).
Jeg fik en lille cafe latte og en hjemmelavet cookie. Det smagte dejligt men det er måske lige så meget de smukke omgivelser som jeg er betaget af.
Bliver dog nødt til at komme forbi inden længe og smage en af de såkaldte "verdens bedste hindbær-snitter"....åhh det er hårdt arbejde og have en blog...

Bonus info: Alle kager er bagt med økologisk mel og al kaffe er brygget på økologiske fair-trade bønner....så er der plus på samvittighedskontoen:-)

2 kommentarer:

  1. Hej

    Du er blevet udtrukket som næste modtager af bodsafetten.

    send mig venligts din adresse

    heidimeldgaard @pc.dk

    SvarSlet
  2. Hej igen

    jeg har ikke modtaget en mail fra dig. vil du prøve igen

    heidi

    SvarSlet